VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, RÁDI BYCHOM VÁS TÍMTO UPOZORNILI, ŽE POSLEDNÍ OBJEDNÁVKY, KTERÉ MAJÍ BÝT DORUČENY DO VÁNOC MUSEJÍ BÝT POTVRZENY A ZAPLACENY (V PŘÍPADĚ OBJEDNÁVEK S PLATBOU PŘEDEM) DO 16. 12. 2025. U OBJEDNÁVEK PO TOMTO DATU DORUČENÍ DO VÁNOC NEDOKÁŽEME GARANTOVAT. OD 22. 12. 2025 DO 9. 1. 2026 JE NAŠE FIRMA Z DŮVODU DOVOLENÉ A INVENTUR UZAVŘENA. OBJEDNÁVKY V TOMTO OBDOBÍ BUDOU PŘIJÍMÁNY, ALE EXPEDOVÁNY BUDOU AŽ OD 12. 1. 2026. DĚKUJEME VÁM ZA PŘÍZEŇ V LETOŠNÍM ROCE A TĚŠÍME SE NA VÁS I V ROCE NADCHÁZEJÍCÍM. PŘEJEME VÁM ŠŤASTNÉ VÁNOCE PLNÉ ZÁŽITKŮ A JEN TO NEJLEPŠÍ DO ROKU 2026. VÁŠ TÝM WWW.SHOP-POINT.CZ

Reklamace zboží

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

 

Jak postupovat při reklamaci

  1. Vytiskněte a vyplňte prosím reklamační formulář, který naleznete ZDE
  2. Zboží pečlivě zabalte a zašlete nám s vyplněným reklamačním formulářem, včetně přesného popisu závady.
  3. Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání.

 

Adresa pro zaslání reklamace:

MarexTrade, s. r. o.,

K Šeberáku 180/1,

Praha 4 - Kunratice

 

Vyřízení reklamace

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné třicetidenní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky.

 

V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží Vám zásilku zašleme na vaši adresu . Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet.